Dodano
9 miesięcy temu•
Autor:
Spotter KoronnyEnea, jeden z największych w Polsce koncernów energetycznych, została sponsorem strategicznym Korony Kielce. Umowa będzie obowiązywała przez rok. Logo grupy Enea pojawi się na bandach reklamowych, strojach treningowych i w mediach klubowych.
W podpisaniu umowy sponsorskiej udział wzięli prezes Korony Kielce, Łukasz Jabłoński, Artur Murawski, dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei oraz wiceminister sportu i turystyki, Anna Krupka.
– Enea od lat wspiera sport na obszarach swojej działalności. Biznesowo obecni jesteśmy także na kielecczyźnie za sprawą Enei Połaniec. Wielu naszych pracowników ze świętokrzyskiego kibicuje Koronie Kielce, to też powód, dla którego zostaliśmy sponsorem strategicznym klubu – powiedział Artur Murawski. – Chcemy, by wsparcie Enei pomogło Koronie nie tylko w utrzymaniu drużyny w rozgrywkach Ekstraklasy, ale także w dalszym rozwoju klubu – dodał dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.
Jak podkreślają władze klubu, Żółto-czerwoni po zimowej przerwie prezentuje bardzo dobrą formę. Ostatnie wyniki wskazują, że Korona jest na dobrej drodze ustabilizowania jakości gry i skuteczności w rywalizacji nawet z mocnymi przeciwnikami. Zmienia się również postrzeganie Korony przez mieszkańców i inwestorów.
– Od ponad dwóch lat konsekwentnie rozwijamy Koronę Kielce, dlatego cieszę się, że tak ważna na polskim rynku firma będzie z nami współpracowała. Zaufanie, którym obdarzyła nas Enea to dla całego klubu ogromne wyróżnienie i bodziec do dalszej pracy. Dziękujemy i witamy w Żółto-Czerwonej Rodzinie – powiedział Łukasz Jabłoński, Prezes Zarządu Korona SA.
Najbliższy mecz Korona rozegra w sobotę 1 kwietnia z Miedzią Legnica na Suzuki Arenie, z głośnym i efektownym wsparciem wielotysięcznej społeczności wiernych kibiców.
Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.
fot. Urząd Miasta Kielce