Obserwuj nas na

Kielce

Przekazała kody BLIK i straciła 6500 złotych

Dodano

Emocje 64-letniej kielczanki związane z utratą oszczędności wzięły górę nad zdrowym rozsądkiem. Wszystko zaczęło się od telefonu rzekomego pracownika banku, który informował o zaciągniętym kredycie. Kobieta była przekonana, że wykonując instrukcje telefonicznego rozmówcy, uchroni swoje oszczędności. Niestety z konta bankowego kielczanki ostatecznie zniknęło 6500 złotych.

Wczoraj do Komisariatu Policji III w Kielcach zgłosiła się 64-letnia mieszkanka miasta. Kobieta powiadomiła stróżów prawa, że na jej telefon zadzwonił mężczyzna, który przedstawił się jako pracownik banku. Informował ją, że ktoś na jej dane zaciągnął kredyt i należy podjąć kroki, aby uchronić jej pieniądze. Kobieta w obawie o utratę swoich pieniędzy wykonywała polecenia fałszywego bankiera i podała mu dane do logowania oraz dwa wygenerowane kody BLIK, aby przelać środki pieniężne na „bezpieczne” konto. Zaraz po tym, gdy potwierdziła transakcje, z jej konta zniknęło 6500 złotych.

MPK / KPP

Continue Reading
Reklama

Dodaj komentarz

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Copyright © 2022 Spotted: Media