Obserwuj nas na

Kielce

Zmiany w pionie marketingu Korony Kielce

Dodano

Nie tylko na polu sportowym następują zmiany w Koronie Kielce. Choć najwięcej mówi się oczywiście o transferze do Rakowa Częstochowa 17-letniego Iwo Kaczmarskiego, nie można nie zauważyć tego co dzieje się wewnątrz klubu. Zmiany personalne rzeczywiście zapowiadają przy Ściegiennego 8 nowe otwarcie.

Przede wszystkim z funkcją rzecznika prasowego klubu pożegnał się Maciej Sierpień, który w Koronie pracował od lipca ubiegłego roku. Stanowisko dyrektora ds. marketingu straciła także Katarzyna Dudek. Od 18 stycznia obie role pełnić będzie Daria Wollenberg, która przez ostatnie dwa lata odpowiadała za kontakt z mediami w Rakowie Częstochowa. Wcześniej pracowała w Lechii Gdańsk i Zagłębiu Lubin.

– Miałam w ostatnim czasie kilka propozycji z innych klubów, ale ta z Kielc była dla mnie najciekawsza pod kątem dalszego rozwoju osobistego. Korona to Klub, który nadal obraca się w ekstraklasowych realiach. Głęboko wierzę w to, że zmiany, które zachodzą w żółto-czerwonej ekipie poprowadzą nas do szybkiego powrotu na najwyższy szczebel rozgrywkowy w Polsce. Jestem ambitna i nie boję się wyzwań. Liczę, że moje doświadczenie pomoże w tym, by Kielce na dobre wróciły do komunikacyjno-marketingowej czołówki w Polsce. Pora na nowe otwarcie – powiedziała Daria Wollenberg w rozmowie z oficjalną stroną internetową Korony. 

fot. Korona Kielce

Continue Reading
Dodaj komentarz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama

Copyright © 2020 Spotted: Media